lördag 12 maj 2012

An offer u can´t refuse!

Kära gode vän, God dag till dig.

Jag väljer att nå dig via detta medium, eftersom det är den snabbaste medium för kommunikation oberoende av det faktum att det i hög grad har missbrukats. Tänk med mig.

Jag är Mr Fred Benham från Harlsden, North West London, här i England. Jag arbetar med NatWest Bank London som en private banking chef.

Med vederbörlig respekt och hälsningar, jag skriver till dig från mitt kontor för ett företag som kommer att vara av oerhörd nytta för oss båda. I min avdelning, som är Private Banking Manager (Greater London Regional Office), jag upptäckte en övergiven summan av £ 18.500.000 Gbps (Arton miljoner fem hundra tusen pounds) på ett konto som tillhör en av våra utländska kunder Dr Erin Jacobson som dog med hela sin familj i Montana flygkrasch den 23 mars 2009, på väg till en grupp himmel semester.

Valet av kontaktar du var upphetsad av geografisk karaktär av var du bor, särskilt på grund av känslighet för transaktionen och sekretessen här.

Nu är vår bank har väntat på någon av de anhöriga till avlidna personer att komma upp för påståendet men ingen har gjort det. Jag personligen har tappat målet att hitta de anhöriga under de senaste två åren nu, jag söker ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga / Stödmottagande till avlidna så att intäkterna från detta konto värderas till £ 18.500.000 GBPs kan betalas till dig .

Detta kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 60% för mig och 40% för dig. Jag har fått alla nödvändiga juridiska dokument som kan användas för att backa upp detta påstående vi är på väg att genomföra. Allt jag behöver är att fylla i ditt namn till handlingarna och legalisera det i domstol här för att visa dig som den rättmätiga och sanna mottagare av denna fond.

Allt jag behöver nu är din ärliga samarbete, sekretess och pålitlighet för att vi ser denna transaktion igenom. Jag garanterar er att detta kommer att genomföras under ett legitimt system som skyddar dig mot eventuella brott mot lagen.

Snälla, vänligen ge mig följande: som vi har fem dagar att köra igenom det.

1. Ditt fullständiga namn:
2. Telefonnummer:
3. Kontakt Adress:
4. Yrke:

Efter att ha gått igenom ett metodiskt söka, jag bestämde mig för att kontakta dig hoppas att du kommer att finna detta förslag intressant. Var på din bekräftelse av detta meddelande och ange ditt intresse kommer jag förse dig med mer information.

Sträva efter att meddela mig ert beslut snarare än att hålla mig väntar. Ring mig eller skriv mig på mottagandet av detta mail Tel: 447.024.011.974.

Bästa hälsningar,
Mr Fred Benham.

Inga kommentarer: