torsdag 2 december 2010

Länk till debatten -bild och ljud

http://www.riksdagen.se/templates/R_ExternalPage____3383.aspx

Kavajen sitter illa. Köpt i Ullared mitt i brinnande valrörelse under ett besök tillsammans med Åsa Torstensson. Verkar ha tjänat ut (kavajen alltså)...Nu märks det kanske att jag är litet nervös och övertänd men det gör ingenting. Nu är kammardebatten i alla fall avklarad. Att ta upp lokala Kungsbackaförhållanden är ett beprövat nybörjartrick. Kolla gärna mitt 6 minutersinlägg, men framförallt replikskiftena med Miljöpartiets Stina Bergström och Leif Pettersson, Socaldemokraterna. Ajournering skedde mitt i debatten när några statsråd skulle medverka i frågestund mellan 14 och 15. Efter den tog jag mig an Leif, en "gråsosse" från Norrland.

Läs mer på www.olajohansson.centerpartiet.net

Inga kommentarer: